BIO-KULT® MIGREA®

ημικρανία
migrea-title

Το Bio-Kult® Migrea® είναι συμπλήρωμα διατροφής με προηγμένη φόρμουλα 14 στελεχών πολλαπλής δράσης, μαγνησίου και βιταμίνης Β6

migrea-bullet 14 στελέχη ζωντανών βακτηρίων

migrea-bullet Η βιταμίνη Β6 συμβάλλει στη φυσιολογική λειτουργία του νευρικού συστήματος, στη μείωση της κόπωσης και στη ρύθμιση της ορμονικής δραστηριότητας.

migrea-bullet Το μαγνήσιο συμβάλλει στη φυσιολογική λειτουργία του νευρικού συστήματος και στη μείωση της κόπωσης

migrea-bullet Χωρίς ζάχαρη, χρωστικές και αρώματα

migrea-bullet Χωρίς γλουτένη

migrea-bullet Παράγεται στο Ηνωμένο Βασίλειο

Συστατικά:

migrea-bullet Κιτρικό μαγνήσιο

migrea-bullet Βιταμίνη Β6 (υδροχλωρική πυριδοξίνη)

migrea-bullet Ζωντανά βακτήρια (βλ. στελέχη παρακάτω)

migrea-bullet Φυτική κάψουλα (υδροξυπροπυλική μεθυλοκυτταρίνη)

migrea-bullet Γάλα και σόγια – χρησιμοποιούνται στη διαδικασία ζύμωσης. Το περιεχόμενο σε γάλα είναι σε τέτοια επίπεδα ώστε να μην επηρεάζει ασθενείς με δυσανεξία στη λακτόζη

Ζωντανά βακτήρια:

migrea-bullet Bacillus subtilis PXN® 21®
migrea-bullet Bifidobacterium bifidum PXN® 23™
migrea-bullet Bifidobacterium breve PXN® 25™
migrea-bullet Bifidobacterium infantis PXN® 27™
migrea-bullet Bifidobacterium longum PXN® 30™
migrea-bullet Lactobacillus acidophilus PXN® 35™
migrea-bullet Lactobacillus delbrueckii ssp. bulgaricus PXN® 39™
migrea-bullet Lactobacillus casei PXN® 37™
migrea-bullet Lactobacillus plantarum PXN® 47™
migrea-bullet Lactobacillus rhamnosus PXN® 54™
migrea-bullet Lactobacillus helveticus PXN® 45™
migrea-bullet Lactobacillus salivarius PXN® 57™
migrea-bullet Lactococcus lactis ssp. lactis PXN® 63™
migrea-bullet Streptococcus thermophilus PXN® 66™

Διατροφικές πληροφορίες ανα ημερήσια δόση (2 κάψουλες):

migrea-bullet Μαγνήσιο 90 mg (24% ΣΗΠ)

migrea-bullet Βιταμίνη Β6 8mg (571% ΣΗΠ)

migrea-bullet Τουλάχιστον 4 δισεκατομμύρια μικροοργανισμούς (2×109 CFU/κάψουλα) που ισοδυναμούν με 4,3 δισεκατομμύρια ζωντανών μικροοργανισμών ανά γραμμάριο (4,3×109 CFU/g)

Φύλαξη:

migrea-bullet Εγγυημένο σύνολο έμβιων βακτηρίων μέχρι το τέλος της διάρκειας ζωής του προϊόντος (2 χρόνια)

migrea-bullet Φυλάσσεται σε δροσερό και ξηρό μέρος – δεν χρειάζεται ψυγείο ή κατάψυξη

Προτεινόμενη χρήση*:

migrea-bullet 1-2 κάψουλες την ημέρα μαζί με φαγητό

Χρήση σε παιδιά:

migrea-bullet Συμβουλευτείτε τον γιατρό ή τον φαρμακοποιό σας πριν χορηγήσετε το Bio-Kult Migréa σε παιδιά.

Εγκυμοσύνη:

migrea-bullet Συμβουλευτείτε τον γιατρό ή τον φαρμακοποιό σας πριν τη χρήση του Bio-Kult Migréa κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

migrea-bullet Μην υπερβείτε τη συνιστώμενη ημερήσια δόση.

migrea-bullet Μεγάλες δόσεις μαγνησίου (>400mg/ημέρα) μπορεί να προκαλέσουν ήπιες στομαχικές διαταραχές σε ευαίσθητους οργανισμούς.

migrea-bullet Μακροχρόνια πρόσληψη βιταμίνης Β6 (>10mg/ημέρα) μπορεί να οδηγήσει σε ήπιο μυρμήγκιασμα και αίσθημα μουδιάσματος.

* Συμβουλευτείτε τον γιατρό ή τον φαρμακοποιό σας αν λαμβάνετε οποιαδήποτε φαρμακευτική αγωγή ή πάσχετε από κάποια ασθένεια.

Συσκευασία:

migrea-bullet Διαθέσιμο σε 15 & 60 κάψουλες

Παράλληλα με το Bio-Kult Migréa σας συμβουλεύουμε να δοκιμάσετε και τα παρακάτω:

  1. Κρατήστε ημερολόγιο λήψης τροφίμων καταγράφοντας τα φαγητά που καταναλώνετε για να δείτε εάν μπορείτε να αναγνωρίσετε κάποιο επαναλαμβανόμενο σύμπτωμα μετά από τη λήψη κάποιας συγκεκριμένης τροφής.
  2. Αποφύγετε τα επεξεργασμένα τρόφιμα, τα ζαχαρώδη τρόφιμα και τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες καθώς τείνουν να περιέχουν πρόσθετα τροφίμων και να αυξάνουν τη γλυκόζη του αίματος, η οποία μπορεί να πυροδοτήσει κρίσεις. Αντ’ αυτού αυξήστε την πρόσληψη φρούτων και λαχανικών. Στοχεύστε στην κατανάλωση 2 φρούτων και τουλάχιστον 5 λαχανικών ανά ημέρα.
  3. Μειώστε την πρόσληψη αλκοόλ και περιορίστε την καφεΐνη. Αφεψήματα από παραδοσιακά ελληνικά βότανα (π.χ. χαμομήλι, φασκόμηλο) και τσάι του βουνού, υποκατάστατα καφέ από φρούτα και δημητριακά, είναι μερικές καλές εναλλακτικές χωρίς καφεΐνη.
  4. Ήπια εώς μέτρια άσκηση φαίνεται να μειώνει τη δυσφορία στο κεφάλι ενώ η έντονη άσκηση είναι δυνατό να την πυροδοτήσει. Για τον λόγο αυτό επιλέξτε γιόγκα, πιλάτες, κολύμπι, χαλαρό τρέξιμο ή περπάτημα.
  5. Υιοθετήστε συγκεκριμένη ρουτίνα ώστε να εξασφαλίσετε ομαλό ύπνο. Ξαπλώστε στο κρεβάτι την ίδια ώρα κάθε βράδυ και αποφύγετε τη χρήση οθονών τουλάχιστον μία ώρα πριν ξαπλώσετε ώστε να βοηθήσετε με φυσικό τρόπο την ομαλοποίηση των επιπέδων μελατονίνης (η ορμόνη του ύπνου).

Άλλα προϊόντα: